Digitaalisen markkinoinnin käsikirja – Opas mikro- ja PK-yrityksille

Laajempaa ymmärrystä digitaaliseen markkinointiin

Oulun ammattikorkeakoulun ESR-rahoitteiset Dimmy- ja Digilii-hankkeet ovat tuottaneet mikro- ja pk-yritysten henkilöstölle ja yrittäjille suunnatun suomenkielisen digitaalisen markkinoinnin perusoppaan. Kirjassa käydään läpi digitaalisen markkinoinnin suunnittelun, toteutuksen ja johtamisen perusteet verkossa tapahtuvan myynnin näkökulmasta. Kirja soveltuu digitaalisen mark¬kinoinnin perusteisiin perehtymiseen ja antaa hyvän pohjan yrityksen tai verkkokaupan digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen riippumatta yrityksen koosta tai toimialasta.

Lataa kirja pdf muodossa ilmaiseksi osoitteesta http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-597-197-5v

 

Voit myös päivittää digitaalisen markkinoinnin osaamistasi täydennyskoulutuksessa!

Oulun ammattikorkeakoulu järjestää digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille henkilöille täydennyskoulutusta: Tammikuussa alkaa kaksi hieman eri tavoin toteutettavaa digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutusohjelmaa:

  • DIMMY 2.0-koulutus työssä käyville, yrittäjille ja markkinoinnin työskenteleville
  • DIGITYY-koulutus työttömille.

Suositut koulutusohjelmat antavat käytännönläheistä tietoa ja osaamista digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista sekä valmentavat keskeisten digimarkkinoinnin työkalujen hallintaan. Koulutukset antavat myös valmiuksia kehittää omaa työtä sekä työpaikan markkinointiprosesseja. Tutustu ilmaisiin koulutusohjelmiin ositteessa http://oamk.fi/dimmy ja hae mukaan. Hakuaika koulutuksiin alkaa marraskuun 16. päivä.

 

Digitaalisen markkinoinnin käsikirja

Digitaalisen markkinoinnin käsikirja – Opas mikro- ja PK-yrityksille – kirjan kansilehti

Saatat pitää myös näistä...

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *